Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стоп - свети и без ключ в контакта!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със стоп - свети и без ключ в контакта!

    Днес заключих колата и гледам третия стоп продължава да си свети! Странна работа! Откачих акумулатора да не се изтощава. Каква може да е причината? Някой имал ли е такъв проблем?
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 2002

  • #2
    Първо се насочи към шлауха от багажника към купето.Съвсем нормално е след разтопяването на стъклото там да се задържа вода която замръзва.От там се получава и "чупенето" на кабелите.След това ако няма проблем се насочи към клюкарки ,релета и тем подобни.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Шлауха към багажника го гледах, но май не е от него. Чудя се да не би проблема да е в таблото за светлините. Ще я закарам на майстор утре да видим
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 2002

      Comment


      • #4
        Гледал си го ама как?
        Разряза ли го от край до край да провериш кабелите?
        Щото ако си го стискал и гледал за скъсано,няма да видиш нищо.Иначе не е изключено да имаш друг проблем.Просто този вариант е най-удачен за теб да е прекъснат кабела...
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от direktor Покажи съобщение
          Днес заключих колата и гледам третия стоп продължава да си свети! Странна работа! Откачих акумулатора да не се изтощава. Каква може да е причината? Някой имал ли е такъв проблем?
          Вдясно от таблото с предпазителите има зелена пластмасова кутия. Изключи конектор "E". Ако не угасне стопът, търси причината в нарушена изолация на кабел. Ако угасне , търси причина заради която на 8 - ми пин на този конектор излизат 12 V. Може да има залепнало реле или изгорял транзистор.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Колега аз имах такъв проблем но с десният стоп Оказа се проблем в клюкарката Сменя се част която струва два три лева но трудно се намира Има писано някъде как точно се казва тая част Нещо от сорта транзистор резистора Това нещо изгаря отворено или затворено В единият случай съответният стоп не свети въобще а в другият свети постоянно
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Вдясно от таблото с предпазителите има зелена пластмасова кутия. Изключи конектор "E". Ако не угасне стопът, търси причината в нарушена изолация на кабел. Ако угасне , търси причина заради която на 8 - ми пин на този конектор излизат 12 V. Може да има залепнало реле или изгорял транзистор.
              Реле няма - транзистора е възможната причина
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment

              Working...
              X